site stats

AFVALLEN TIPS

Snel Afvallen Met Bewezen Methodes

10 tips om af te vallen!

Hallo allemaal,

Hieronder beschrijf ik enkele tips om te starten met een gezond voedingspatroon. Het woordje afvallen benoem ik liever niet, want het brengt zo snel negatieve gedachten met zich mee. Zolang jij een gezond voedingspatroon handhaaft, genoeg beweegt en er bewust mee bezig bent, ben je op de goede weg. Hier alvast tien tips om te starten: Let’s Get That Body Summer Ready

1. Plan je dag!

Voordat je vertrekt van huis moet je nadenken over jouw indeling van de dag. Zonder een plan voor de dag, leef je namelijk teveel in het moment en ligt snacken op de loer. Een stukje bewustzijn is erg belangrijk. Denk na over elke maaltijd van de dag en zoek op wat je lekker vindt en tevens ook gezond is. Dit hoort bij het proces om af te vallen.

Wil je een voorbeeld afslank weekmenu incl. recepten en boodschappenlijstje?

Klik hier en ik stuur ze gratis naar je toe.

2. Goed begin van je dag, ontbijten?

Het is niet wetenschappelijk bewezen dat het overslaan van het ontbijt ongezond is. Daarentegen is wel gebleken dat mensen die trouw ontbijten een lager BMI hebben. Ons advies is daarom om toch lekker te gaan ontbijten. Je lichaam staat vol energie in de startblokken en je neigt minder snel naar de ongezonde tussendoortjes. Heb je weinig inspiratie? Neem hier een kijkje op  website van eiwit.nl met verschillende lekkere recepten.

Maak jij onnodige fouten die het afvallen vertragen?

Doe deze test en ontdek je “Afslank IQ”.

3. Kijk op etiketten

Bekijk het etiket van de producten die je koopt. Tegenwoordig worden mensen vaak voor de gek gehouden met “gezonde” producten. In een kant-en-klaarmaaltijd zit soms al 6,5 gram zout, terwijl de ADH op 6 gram zout staat. Zo zijn er genoeg voorbeelden en daarom ook mijn advies om goed de etiketten in de gaten te houden.

4. Snack verstandig

Kies voor verstandige tussendoortjes en verban de chips, zoutjes en koekjes uit je dagmenu. In principe moet je genoeg hebben aan drie goede maaltijden. Toch zin in een snack? Kies bijvoorbeeld voor een handje ongezouten noten, een stuk fruit, komkommer, worteltjes of snoeptomaten.

5. Verzadigde vetten zoveel mogelijk vermijden

Vermijd zoveel mogelijk de verzadigde, oftewel de verkeerde vetten. Verzadigde vetten vind je voornamelijk in fabrieksmatig verwerkt voedsel, zoals chips, worst, magnetronmaaltijden, koekjes en uiteraard fast food.

6. Kies voor vezels en eiwitten

Vezels zorgen voor een verzadigd gevoel waardoor je minder snel trek krijgt. Daarnaast zijn eiwitten goede bouwstoffen voor je lichaam. Om fit de zomer in te gaan, is het slim om wat extra eiwitten te eten na je training zodat je sneller hersteld en meer spiermassa opbouwt. Lees hier meer over het kopen van eiwitten.

7. Drink voldoende

Drink anderhalve liter water per dag, dat is een goede richtlijn om te voorkomen dat je een tekort aan vocht binnenkrijgt. Daarnaast is het belangrijk om de kleur van je urine in de gaten te houden. Is je urine donkergeel? Dat is een teken van vochttekort. Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk je vocht weer op peil brengt. Is het erg warm, sport of zweet je veel, zorg er dan ook voor dat je extra vocht binnenkrijgt. Drink met name water, koffie en thee.

8. Ga lekker bewegen

Voeding is essentieel om ZomerFit te worden maar bewegen is minstens zo belangrijk. Stel voor jezelf een doel hoeveel en hoe vaak je in de week wil bewegen. Kies voor een realistisch en haalbaar doel. Dit is zeker niet voor iedereen hetzelfde.

9. Zoek een trainingsmaatje

Ben jij iemand die niet graag alleen sport? Of heb je een stok achter de deur nodig? Kies een trainingsmaatje en help elkaars doel te bereiken. Tevens kan een trainingspartner zorgen voor aanmoedigingen als jij het niet meer ziet zitten. Kortom: je haalt net iets meer uit je training met een motivator naast je.

10. Focus niet op je gewicht

Staar je niet blind op de weegschaal, die vertelt je niet alles. Het belangrijkste is dat je lekker in je vel zit.

Never give up. Today is hard, tomorrow will be worse, but the day after tomorrow will be sushine. Stay positive and good luck.

Verbrand Snel Overtollig Buikvet Met Simpel Te Maken Afslank Recepten

Richard Ridder heeft een effectieve afslank methode ontwikkeld die makkelijk vol te houden is en het jojo-effect vermijdt.

Je krijgt de lekkerste afslank recepten, dag- en weekmenu’s en nog veel meer. Ontdek nu zijn beste en lekkerste afslank recepten:

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Afslank Receptenbijbel (aanrader!)
Verbrand snel overtollig buikvet zonder honger te lijden of te jojoën met simpel te maken afslank recepten.

Afslank Receptenbijbel Risicovrij Uitproberen
Vet Verbrand Geheimen (tip!)
De snelle manier van afvallen om het lichaam te krijgen dat je echt wilt:

Vet Verbrand Geheimen Risicovrij Uitproberen